1.

ارتقاء فعالیت های خیرخواهانه با تاکید بر تجربیات دوران شیوع کرونا

دوره 2، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 101-118
عظیم اله زارعی؛ محمد ابراهیم باقرنژاد حمزه کلائی

2.

آشکارسازی اهداف کوچک در تصاویر مادون قرمز مبتنی بر الگوریتم بهینه‌سازی ازدحام ذرات

دوره 12، شماره 2، تیر 1400، صفحه 77-90
هادی شهرکی؛ اکبر زارع چاوشی

3.

تجزیه و تحلیل روند جهانی پژوهش های نسل چهارم بازاریابی: یک رویکرد آمیخته

دوره 12، شماره 2، تیر 1401، صفحه 161-188
محمد طالاری؛ مینا خوشرو

4.

ساخت هوشمند موسیقی با الگوریتم ژنتیک مبتنی بر جهش یکنواخت موتیف

دوره 5، شماره 4، اسفند 1393، صفحه 85-102
فریا نصیری مفخم؛ راضیه روغنی زاده

5.

طراحی مدل پیاده‌سازی بازاریابی دیجیتال بنگاه به بنگاه با تأکید بر مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی

دوره 13، شماره 3، آذر 1402، صفحه 133-158
محمد باشکوه اجیرلو؛ رحیم محمدخانی

6.

طرح و بررسی برخی از مسائلِ اخلاقیِ هوش مصنوعی در هنر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1402
محمد علی عاشوری کیسمی

7.

ماتریس‌های فاصله و مقیاس‌گذاری چندبعدی

دوره 5، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 13-24
محمد باقر اسدی؛ رحیم علیزاده

8.

مقایسة سه روش اصلی هوش مصنوعی در برآورد دبی سیلاب رودخانة یلفان

دوره 29، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 35-50
حمید نوری؛ علیرضا ایلدرومی؛ مهدی سپهری؛ مهدی آرتیمانی

9.

نسبت شورمندی در فلسفۀ کی‌یرکگور و زندگی انسان در عصر ترابشریت و هوش مصنوعی

دوره 14، شماره 34، مهر 1401، صفحه 99-114
یاشار کریمی؛ محمدرضا شریف زاده؛ مهرداد رایانی مخصوص


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب