1.

Illegal Miner Detection based on Pattern Mining: A Practical Approach

دوره 9، شماره 2، مهر 2022، صفحه 1-10
Maryam Amiri؛ Hesam Askari

2.

Mining Association Rules from Semantic Web Data without User Intervention

دوره 7، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 81-94
Reza Ramezani؛ Mohammad Ali Nematbakhsh؛ Mohamad Saraee

3.

MRAR: Mining Multi-Relation Association Rules

دوره 1، شماره 2، تیر 2014، صفحه 133-158
Reza Ramezani؛ Mohamad Saraee؛ Mohammad Ali Nematbakhsh

4.

Using Data Mining to Investigate the Effect of Cognitive Style on Programming Habits

دوره 9، شماره 2، مهر 2022، صفحه 11-22
Zahra Karimi؛ S.Fatemeh Noorani

5.

ارزیابی مقایسه‌ای اثربخشی تکنیک‌های داده‌کاوی در پیش‌بینی ریسک و بازده سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 57-76
افسانه سروش یار؛ محمد اخلاقی

6.

بخش‌بندی کاربران بانکداری موبایلی بر مبنای انتظارات با رویکرد خوشه‌بندی

دوره 7، شماره 2، مهر 1395، صفحه 217-234
شهریار عزیزی؛ محمد حسین بلاغی اینالو

7.

پیش‌بینی ورشکستگی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از درخت تصمیم و رگرسیون لجستیک

دوره 5، شماره 3، مهر 1392، صفحه 105-128
سید محسن حسینی؛ زینب رشیدی

8.

تحلیل رفتار مشتری با استفاده از کاوش کاربری وب

دوره 8، شماره 2، تیر 1397، صفحه 69-86
شهرزاد جلالی؛ ندا عبدالوند؛ سعیده رجائی هرندی

9.

تحلیل روی‌گردانی مشتریان مبتنی بر رویکرد داده‌کاوی: الگوریتم ترکیبی درخت تصمیم و شبکۀ بیزین (مورد ‏مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای)‏

دوره 13، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 1-22
عاطفه آقاخانی بزدی لنگری؛ علی اکبر حسنی

10.

چارچوب به‌کارگیری داده‌کاوی برای بهبود فرآیندهای کسب‌وکار

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1398، صفحه 25-45
محمد خان بابایی؛ فرزاد موحدی سبحانی؛ محمود البرزی؛ رضا رادفر

11.

خوشه بندی مشتریان به منظور تدوین استراتژی تخفیف دهی ، مطالعه موردی شرکت کدبانو

دوره 3، شماره 3، دی 1392، صفحه 135-150
پروشات حامدی؛ آمنه خدیور؛ زهرا رزمی

12.

خوشه‌بندی وفاداری مشتریان باشگاه مشتریان بانک ملت بر اساس اطلاعات دموگرافیک با استفاده از روش داده‌کاوی

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 39-58
مسعود کیماسی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ امیربهمن اسماعیلیان

13.

شناسایی و دسته‌بندی کاربران پلتفرم‌های تماشای برخط فیلم به کمک تکنیک تحلیل شبکه اجتماعی؛ مطالعه موردی سینمامارکت

دوره 11، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 20-1
مسعود جلیلوند خسروی؛ مهرداد مقصودی؛ سیاوش صلواتیان

14.

طبقه‌بندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها با استفاده از الگوی تلفیقی کانو و قوانین انجمنی

دوره 1، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 1-16
آرش شاهین؛ رضا صالح زاده

15.

کشف الگوی بهینۀ استخدامِ کارکنان دانشی با استفاده از رویکرد تلفیقی DEA و CART

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1398، صفحه 65-82
مریم اخوان خرازیان؛ محمد مهدی شهبازی؛ محمد فاتحی

16.

مانیتورینگ خودکار و هوشمند اغتشاشات کیفیت توان بر اساس سیستم‌های چند عاملی

دوره 3، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 54-39
اصغر اکبری فرود؛ مهدی حاجیان

17.

مدل به‌کارگیری تکنیک‌های داده‌کاوی در شناسایی، بخش‌بندی و تحلیل رفتار مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی

دوره 3، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 177-190
سیده فاطمه زین العابدینی؛ محمد خان بابایی

18.

مطالعه مقایسه‌ای الگوریتم‌های خوشه‌بندی در راستای سنجش ارزش مشتری در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 1-22
محمد صالح ترکستانی؛ طاها منصوری؛ یاسمین تقی زاده

19.

مقایسۀ کارایی مدل‌‌های آماری و یادگیری ‌‌ماشین و انتخاب مدل بهینه در پیش‌‌بینی سود خالص و جریان‌های نقدی عملیاتی

دوره 11، شماره 2، تیر 1402، صفحه 53-74
سجاد میرزائی؛ علی آشتاب؛ اکبر زواری رضائی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب