1.

اندازه‌گیری نسبت‌های طلایی چهره با استفاده از مدل مبتنی بر رگرسیون آبشاری برای کاربرد در آنالیز زیبایی چهره

دوره 15، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 73-90
علی فهمی جعفرقلخانلو؛ موسی شمسی

2.

بخش‌بندی کاربران بانکداری موبایلی بر مبنای انتظارات با رویکرد خوشه‌بندی

دوره 7، شماره 2، مهر 1395، صفحه 217-234
شهریار عزیزی؛ محمد حسین بلاغی اینالو

3.

بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده

دوره 12، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 69-88
منیژه بحرینی زاد؛ مرجان عصار؛ مجید اسماعیل پور

4.

پیاده‌سازی مدارهای دیجیتال روی تراشه‌های سه‌بعدی با استفاده از الگوریتم تبرید شبیه‌سازی‌شده

دوره 13، شماره 4، دی 1401، صفحه 61-78
هیمن رحیمی؛ هادی جهانی راد

5.

خواندن خودکار نقشه‌های دستی فرش

دوره 3، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 30-15
منصور فاتح؛ احسان‌اله کبیر

6.

شناسایی الگوهای غالب رفتار مشتریان بانک در طول زمان بخشهای مختلف؛ مطالعة موردی: بانک انصار

دوره 8، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 149-165
ایمان غریب؛ عباس طلوعی؛ کامبیز حیدرزاده؛ رضا رادفر

7.

طراحی و آزمون مدل انتخاب مؤلفه‌های بخش‌بندی بازار بین‌المللی؛ مطالعۀ موردی بازار بین‌المللی بنزین

دوره 6، شماره 3، آذر 1395، صفحه 19-36
بهتاش جمالیه بسطامی؛ محمدرضا حمیدی زاده

8.

نوع شناسی رفتار بخشندگی مبتنی بر شاخص‌های وفاداری به امور خیریه

دوره 2، شماره 2، مهر 1403، صفحه 1-26
سعید مسعودی پور؛ محمدصادق وحیدپور


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب