1.

بررسی تجربۀ چشایی برندهای متفاوت ماءالشعیر در‌بین ورزشکاران دوندۀ دانشگاه فردوسی مشهد از‌دیدگاه بازاریابی ‏عصبی

دوره 13، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 65-84
حوریه دهقان پوری؛ مسعود دارابی؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ مجتبی رجبی

2.

بهبود دقت تشخیص زودهنگام بیماری پارکینسون با استفاده از سیگنال‌های مغزی مبتنی بر انتخاب ویژگی در یادگیری ماشین

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 فروردین 1403
شمیمه سادات نبوی‌منفرد؛ محمد رضا یوسفی

3.

تجزیه‌وتحلیل سیگنال‌های مغزی به کمک آنتروپی پراکندگی سلسله‌مراتبی و جنگل تصادفی در کاربرد بازاریابی عصبی

دوره 15، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 41-56
سید عابد حسینی

4.

تحلیل پاسخ مغز به محرک‌های بازاریابی به کمک سیگنال مغزی (EEG) در کاربرد بازاریابی عصبی

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 135-150
سید عابد حسینی

5.

تحلیل سیگنال‎های EEG به‌کمک طیف‌های مرتبۀ بالا در کاربرد بازاریابی عصبی

دوره 12، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 25-42
سید عابد حسینی؛ محبوبه هوشمند

6.

تشخیص ترجیحات مصرف‎کننده از سیگنال‎های EEG به‌کمک تبدیل موجک گسسته، پیچیدگی لمپل زیو و شبکۀ عصبی عمیق

دوره 12، شماره 1، شهریور 1401، صفحه 185-204
سید عابد حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب