1.

اثر راهبرد‌های بازیابی، زمان بازیابی و جایگاه سازمانی بازیابی‌کننده در شکست‌های ناشی از کارکنان بر رفتار پس از خرید مشتری

دوره 12، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 57-76
شهریار عزیزی؛ شبنم آداک؛ سلمان عیوضی نژاد

2.

رابطۀ الگوی کنش اقتصادی و تاب‌آوری در مواجهه با بحران

دوره 33، شماره 2، تیر 1401، صفحه 93-116
مجتبی میرزائی؛ مهدی کرمانی؛ غلامرضا صدیق اورعی؛ احمدرضا اصغرپور ماسوله


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب