1.

بررسی تأثیر هوش بازاریابی بر رقابت‌پذیری فروشگاه‌های آنلاین ورزشی با نقش میانجی عملکرد نوآورانه

دوره 10، شماره 3، آذر 1399، صفحه 57-80
حوریه دهقانپوری؛ رقیه سرلاب؛ سیدرسول چاوشی؛ حسین دنیاپور

2.

بررسی رابطۀ رهبری استثماری با عملکرد نوآورانه به‌واسطۀ نقش میانجی پنهان‎‍سازی دانش

دوره 33، شماره 4، دی 1401، صفحه 123-144
سیروس قنبری؛ حسین معجونی؛ محمود تعجبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب