1.

چهارچوب ارزیابی عملکرد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در شرکت‌های کوچک و متوسط؛ رویکردی ترکیبی

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 1-28
مونا جامی پور؛ سید محمدباقر جعفری؛ فاطمه جاویدی

2.

شناسایی و تبیین راهبردهای ترفیع در رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)‏

دوره 10، شماره 3، آذر 1399، صفحه 119-140
حسین نوروزی؛ محمد سمیعی؛ یعقوب رشنوادی

3.

شناسایی و رتبه‌بندی فرصت‌ها و چالش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

دوره 9، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 69-88
عاطفه خالقی؛ حسین معینی؛ مونا جامی پور

4.

کاوشی زمینه‌مند از فرایند‌های منتهی به سودمحوری ازطریق بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

دوره 34، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 67-88
ندا رضایی؛ حسین اسلامی؛ سیدعلیرضا افشانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب