1.

تأثیر تبلیغات رسانه و دین‌داری اسلامی بر مشارکت در خیرات و وقف با در نظر گرفتن نقش میانجی نگرش خیران در میان خیران مدرسه‌ساز

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 خرداد 1403
داود کیاکجوری؛ یاسمن چریانی زنجانی

2.

تحلیلی جامعه‌شناختی از کیفیت زندگی مهاجران افغانستانی ساکن اصفهان

دوره 12، شماره 2، تیر 1402، صفحه 81-100
رضا همتی؛ الماس خان ایمانی

3.

رابطۀ جنسیت، وضعیت تأهل و شیوۀ اعمال قدرت در خانواده با دین‌داری دانشجویان دانشگاه مازندران

دوره 30، شماره 2، تیر 1398، صفحه 29-46
سید مهدی متولیان؛ سید مهدی حسینی شیروانی؛ زهرا نوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب