1.

Effect of Self-Evaluation Techniques on Iranian EFL Teachers’ Reflective Teaching

دوره 8، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 27-50
Ali Roohani؛ Mina Moosavi Avendi

2.

English Teachers' Perception of Critical Pedagogy: Any Discrepancy between Perception and Actual Classroom Implementation?

دوره 8، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 78-114
Hassan Soodmand Afshar؛ Shadi Donyaie

3.

Job Crafting as a Tool for Cultivating Reflective Teaching: Insights from Iranian EFL Teachers

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 دی 1403
Soheila Esmaeilee؛ Amir Mahdavi-Zafarghandi؛ Masoud Khalili Sabet؛ Jaleh Hassaskhah


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب