1.

Iranian EFL Teachers' Language Assessment Literacy (LAL) under an ‎Assessing Lens

دوره 7، شماره 3، مهر 2018، صفحه 361-382
Mitra Janatifar؛ S. Susan Marandi

2.

“We Are Given Controlled Content Out of Fear of Parents’ Disapproval”: English Language Teacher Education Practices in Selected Private Bilingual Schools

دوره 13، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 79-110
Leila Tajik؛ Khadijeh Nazari-Behrooz؛ Seyyedeh Fahimeh Parsaiyan

3.

کاوش درک معلمان دوره دوم متوسطه از مدل و بکارگیری مدل‌ها در تدریس علوم

دوره 18، شماره 1، شهریور 1402، صفحه 153-176
مجتبی جهانی فر؛ فاطمه دهقانی؛ معصومه هرمزی نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب