1.

تأثیر اضطراب برند بر عقده از برند با میانجی‌گری نفرت از برند و تعدیل‌گری محبت به برند (مورد مطالعه: برند خودروسازی سایپا)

دوره 12، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 217-238
محمدمهدی دوالی؛ رسول معصوم‌زاده جوزدانی؛ نسرین رسولی

2.

تأثیر زمینه‌های فردی بر نفرت از برند و پیامدهای آن؛ مورد مطالعه: صنعت خودروسازی ایران

دوره 8، شماره 2، تیر 1397، صفحه 139-164
وحید مکی زاده؛ سیاوش آئین جمشید؛ فرزانه سقائی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب