1.

انگیزه در آموزش ریاضی

دوره 3، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 9-12
فاطمه انوشه

2.

بررسی نظری آموزش ‌ریاضی ایران

دوره 10، شماره 3، آذر 1404، صفحه 119-148
غلامرضا رکنی لموکی؛ مریم حق بین نظرپاک

3.

تأثیر آموزش حل مسئله با تأکید بر راهبرد رسم شکل و روش مدل بر عملکرد حل مسئله‏ی کلامی دانش‏آموزان پایه‏ هفتم

دوره 14، شماره 2، مهر 1398، صفحه 87-108
ابراهیم ریحانی؛ نرگس یافتیان؛ اعظم رضایی

4.

رویکردهای آموزشی و دستاوردهای پژوهشی الکساندر خینچین در ریاضیات

دوره 8، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 47-62
رامین کاظمی

5.

سنتزپژوهی سیستم‌های هوشمند آموزشی در آموزش و یادگیری ریاضی (مؤلفه‌ها و سکوها)

دوره 20، شماره 2، مهر 1404، صفحه 1-34
فرخ فیضی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ حسن رشیدی؛ فاطمه جعفرخانی

6.

شرایط و راهبردهای مؤثر برای ارائة راه‌حل‌های خلاقانه در حل مسائل ریاضی از دیدگاه دانشجویان خلاق دورة کارشناسی رشتة ریاضی

دوره 12، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 60-76
نرگس یافتیان

7.

مشکلات و بدفهمی‌های دانش‌­آموزان درخصوص مفهوم اعداد منفی

دوره 5، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 37-48
نرگس یافتیان؛ نگار مهدوی؛ بیتا مهرآئین

8.

واکاوی ادراکات دانش‌آموزان در زمینۀ یادگیری درس ریاضی: نقش قدرتمند خودپندارۀ ریاضیاتی و مهارت‌های مطالعۀ ریاضی

دوره 16، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 185-206
سید احمد مدنی؛ فاطمه باغشیخی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب