1.

Author Engagement in the Literature Review of Research Articles Published in International and Iranian Local Journals: Some Insights from Appraisal Theory

دوره 7، شماره 1، فروردین 2018، صفحه 111-142
Mohammad Naghizadeh؛ Katayoon Afzali

2.

Cross-cultural study of stance and engagement markers in motivational speeches

دوره 15، شماره 2، مهر 1402، صفحه 41-52
Maryam Farnia؛ Zahra Shirzadkhani

3.

Evaluative stance in master's theses discussion sections: the case of Iranian graduate student writers

دوره 15، شماره 2، مهر 1402، صفحه 101-114
Esmaeel Abdollahzadeh؛ Naeemeh Ghasemnejad

4.

Gender-related Ethnographic Study on the Role of Partnership Values in Motivating Iranian EFL Learners’ Engagement in the Learning Process

دوره 9، شماره 3، مهر 2020، صفحه 409-428
Sousan Sattar Boroujeni؛ Azizeh Chalak؛ Hossein Heidari Tabrizi

5.

The Comparative Study of English Translations in Al-Munafequn (The Hypocrites) Chapter of the Holly Quran from a Comprehensive Appraisal Theory Perspective

دوره 8، شماره 1، مرداد 2019، صفحه 27-42
Azadeh Nemati؛ Rogaye Sheikhi

6.

تأثیر بازی‌وارسازی بر عملکرد حل مسئله، انگیزه و درگیری در درس ریاضی دانش‌آموزان دختر چهارم ابتدایی منطقۀ شاهین‌شهر استان اصفهان

دوره 18، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 135-156
محدثه باطنی؛ اعظم اسفیجانی؛ نگین برات دستجردی

7.

موضع‌گیری و مشارکت‌جویی در نظریه‌های داوری در دادگاه خانواده : جستاری در گفتمان‌کاوی قضایی

دوره 16، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 1-24
پریسا نجفی؛ فریده حق بین؛ فرج میر آزادی؛ سینا احمدوند

8.

نقش مؤلفه های تفکر انتقادی در پیش‌بینی خودکارآمدی دانشجویان پزشکی (مطالعة موردی: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان)

دوره 12، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 46-59
زهره متقی؛ محمد نجفی؛ کمال نصرتی هشی؛ مصطفی حاتمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب