اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,486
تعداد مقالات12,196
تعداد مشاهده مقاله23,203,045
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,015,173

1.

ارائه مدل اثرات زمان بر رفتار مصرف کننده مبتنی بر رویکرد فراترکیب

دوره 11، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 63-84
بابک اقبالی؛ سیدعبدالله حیدریه؛ فرشاد فائزی رازی؛ یونس وکیل الرعایا

2.

بررسی اشتراک دانش مشتری در جوامع آنلاینِ برند با رویکرد فراترکیب

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 195-226
سید رسول حسینی؛ تورج صادقی؛ ساحل فرخیان؛ مهدی غفوری فرد

3.

بررسی تأثیر فناوری‌ اطلاعات بر توسعة پایدار مقاصد گردشگری به ‌منظور توسعة مقاصد گردشگری هوشمند (با استفاده از رویکرد فراترکیب)

دوره 7، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 95-116
ساناز شفیعی؛ علی رجب زاده قطرمی؛ علیرضا حسن زاده؛ سعید جهانیان

4.

تدریس عاشقانه؛ زمینه‌ها و ضرورت‌ها با رویکردی فراترکیب

دوره 15، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 115-132
رضا ناصری جهرمی؛ مهدی محمدی؛ سحر نوروزی؛ زهرا حسامپور؛ راحیل ناصری جهرمی

5.

توسعۀ مدلی برای تحلیل جامع بهره‏وری در صنایع خدماتی با استفاده از رویکرد تئوری داده‌بنیاد چندگانه

دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 19-40
سهیلا اعتضادی؛ حسین صفری؛ مصطفی زندیه؛ احمد جعفرنژاد؛ محمد رضا صادقی مقدم

6.

شناسایی و الگوپردازی انگیزه‌های مصرف‌کنندگان برای مشارکت در خلق مشترک ارزش در صنعت نوشیدنی؛ شرکت زمزم ایران

دوره 9، شماره 2، تیر 1398، صفحه 53-76
نسیم امیرالسادات؛ میثم شفیعی؛ بهمن حاجی پور؛ مرتضی سلطانی

7.

طراحی الگوی عوامل مؤثر بر بدبینی مصرف‌کننده در صنعت خودروسازی با رویکرد فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 اردیبهشت 1402
سیده معصومه موسوی زاده؛ سید کامران نوربخش؛ وحیدرضا میرابی؛ حسین صفرزاده

8.

عوامل تعیین کننده تصویر قیمتی فروشگاه :رهیافت فراترکیب

دوره 8، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 1-20
محسن نظری؛ حسین دستار

9.

مدل‌سازی جذابیت سرمایه‌گذاری در صنعت گاز ایران از دیدگاه برندسازی مکان؛ بارویکرد فراترکیب و پویایی‌شناسی سیستم

دوره 9، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 163-178
صمد عالی؛ علی جوانی؛ علیرضا بافنده زنده

10.

مروری نظامند بر ارزش ویژه برند با تکنیک فراترکیب: واکاوی عوامل تشکیل‌دهنده و پیامدهای آن از دیدگاه ترکیبی (مالی-مشتری )

دوره 11، شماره 2، تیر 1400، صفحه 91-112
زینت قمی اویلی؛ محمد جواد تقی پوریان؛ مهدی مران جوری؛ مریم رحمتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب