1.

بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعة برند (مطالعة موردی: شبکة اجتماعی اینستاگرام)

دوره 7، شماره 3، آذر 1396، صفحه 107-124
میثم شیرخدایی؛ محبوبه شاهی؛ سهیل نجات؛ سحر محمودی نسب

2.

تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی

دوره 9، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 33-52
فریبرز رحیم نیا؛ یوسف رمضانی؛ سحر زرگران

3.

تحلیل تحریم‌های غرب علیه ایران به‌عنوان یک واقعیت اجتماعی در فضای دیجیتال (توییتر)

دوره 35، شماره 2، تیر 1403، صفحه 131-155
مسعود زارع مهرجردی؛ احمدرضا اصغرپور ماسوله؛ علیرضا نظریان؛ محسن نوغانی

4.

حضور برون‌دادهای پژوهشی حوزۀ بازاریابی عصبی در رسانه‌های‌ اجتماعی: مطالعۀ آلتمتریک

دوره 11، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 27-44
علی بنیادی نائینی؛ زهره مقیسه

5.

فراترکیبی از مدل همتخریبی و همآفرینی ارزش مشتری

دوره 13، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 1-26
یزدان رحمت آبادی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ محمد رضا کریمی علویجه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب