1.

Identifying the Success Factors of Online Sales of Sports Products and Services in Social Media

دوره 1، شماره 1، مهر 2023، صفحه 132-140
Hamidreza Sadeghi؛ Ghodrat Allah Bagheri Ragheb

2.

استراتژیهای بازاریابی مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک فعال در زمینة گردشگری

دوره 11، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 201-216
امیرحسین پناهنده؛ طهمورث حسنقلی پور؛ حسن بودلایی؛ سید ابوالقاسم میرا

3.

بررسی تأثیر تصویر قیمتی و رسانة اجتماعی بر قصد خرید مشتری

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 147-168
محمدرضا حمیدی زاده؛ مریم اخوان خرازیان؛ جواد غفاری فیض‌آبادی؛ نیما حسن‌زاده سرهنگی

4.

بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعة برند (مطالعة موردی: شبکة اجتماعی اینستاگرام)

دوره 7، شماره 3، آذر 1396، صفحه 107-124
میثم شیرخدایی؛ محبوبه شاهی؛ سهیل نجات؛ سحر محمودی نسب

5.

بررسی تأثیر وابستگی اجتماعی بر اعتماد مشتریان در شبکه‌های اجتماعی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 55-76
ناصر صفایی؛ هما عاطف یکتا

6.

تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی

دوره 9، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 33-52
فریبرز رحیم نیا؛ یوسف رمضانی؛ سحر زرگران

7.

تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام)

دوره 11، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 157-176
زهرا شکرچی زاده؛ زهرا ولیخانی

8.

تحلیل تحریم‌های غرب علیه ایران به‌عنوان یک واقعیت اجتماعی در فضای دیجیتال (توییتر)

دوره 35، شماره 2، تیر 1403، صفحه 131-155
مسعود زارع مهرجردی؛ احمدرضا اصغرپور ماسوله؛ علیرضا نظریان؛ محسن نوغانی

9.

حضور برون‌دادهای پژوهشی حوزۀ بازاریابی عصبی در رسانه‌های‌ اجتماعی: مطالعۀ آلتمتریک

دوره 11، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 27-44
علی بنیادی نائینی؛ زهره مقیسه

10.

شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 69-90
میثم شیرخدایی؛ بهاره عابدین؛ سیما داداش پور

11.

شناسایی و برتری‌یابی کار‌‌کردهای رسانه‌‌های اجتماعی در شرکت‌‌های کوچک و متوسط از دیدگاه صاحب‌نظران ایرانی

دوره 7، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 41-56
مریم اخوان خرازیان؛ سید هادی شریفی الحسینی

12.

شناسایی و تبیین راهبردهای ترفیع در رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)‏

دوره 10، شماره 3، آذر 1399، صفحه 119-140
حسین نوروزی؛ محمد سمیعی؛ یعقوب رشنوادی

13.

شناسایی و رتبه‌بندی فرصت‌ها و چالش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

دوره 9، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 69-88
عاطفه خالقی؛ حسین معینی؛ مونا جامی پور

14.

فراترکیبی از مدل همتخریبی و همآفرینی ارزش مشتری

دوره 13، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 1-26
یزدان رحمت آبادی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ محمد رضا کریمی علویجه



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب