1.

Advanced and upper-intermediate EFL learners’ reciprocity to mediation: A dynamic listening assessment

دوره 6، شماره 4، بهمن 2017، صفحه 523-542
Mehri Izadi؛ Hooshang Khoshsima؛ Esmaeel Nourmohammadi؛ Nahid Yarahmadzehi

2.

Patterns of Pair Interaction in EFL Dyadic Talk: A Study of Peer Responses

دوره 6، شماره 3، مهر 2017، صفحه 291-318
Gholamreza Zarei؛ Bahareh Toluei ‎

3.

The Relationship between Graded and Tested Achievement: Do Gender and Proficiency Level Make a Difference?

دوره 9، شماره 4، بهمن 2020، صفحه 477-502
Majid Nowruzi؛ Majid Amerian؛ Hooshang Yazdani؛ Alimohammad Mohammadi


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب