1.

بازاریابی محاورهای در صنعت بانکداری: بررسی تأثیر عوامل پذیرش دستیاران محاورهای بر نگرش و مشارکت مشتری با برند با در نظر گرفتن نقش تعدیلگری ریسک ادراکشده

دوره 14، شماره 3، آذر 1403، صفحه 25-52
عادله دهقانی قهنویه؛ ناصر سیف اللهی انار؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ قاسم زارعی

2.

خوشه‌بندی محرک‌های مؤثر بر رفتار انتخاب کانال مشتریان در بستر خرده‌فروشی همه‌کاناله

دوره 14، شماره 4، اسفند 1403، صفحه 31-64
زینب بزرگ پور؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ حسین رحیمی کلور؛ قاسم زارعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب