1.

آزمون مدل عوامل وضعیتی مؤثر بر رفتار خرید ناگهانی مصرف‌کننده (مطالعۀ موردی: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در کلانشهر تهران)

دوره 14، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 45-78
یاسمین دانشور حمیدی؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ محمد حسن زاده؛ قاسم زارعی؛ مریم مولا قلقاچی

2.

واکاوی ارتباط شست‌وشوی سبز بر اعتماد سبز و قصد خرید سبز با میانجیگری سردرگمی سبز و خطر درک‌شدۀ سبز

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 177-194
مریم مولا قالقاچی؛ رامین بشیر خداپرستی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب