1.

شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده‌سازی هویت جنسیتی برند با درنظرگرفتن جامعۀ مصرف‌کننده با روش FCM

دوره 13، شماره 3، آذر 1402، صفحه 73-88
رضوان منتی؛ حجت وحدتی؛ سید نجم الدین موسوی

2.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل اثرگذار بر باندلینگ‌ اجتماعی با استفاده از رویکرد دلفی فازی‌

دوره 11، شماره 3، آذر 1400، صفحه 22-1
سیده نسیم موسوی؛ سید نجم الدین موسوی؛ عبداله ساعدی؛ انیس موید


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب