1.

تبیین رابطة ارزش ادراک‌شدة مصرف‌کنندگان برندهای لوکس خودرو و رفتار خرید آنان در شهر تهران

دوره 10، شماره 2، تیر 1399، صفحه 43-62
بهاره عابدین؛ منیژه حقیقی نسب؛ سید سمیه حسینی

2.

تبیین محرک‌های ارزش ادراک‌شدۀ مشتریان صنعت خرده‌فروشی: تحلیل مضمون و آنتروپی شانون

دوره 14، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 55-82
آرمین دهقانیان؛ بهاره عابدین؛ ابوالحسن حسینی

3.

شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 69-90
میثم شیرخدایی؛ بهاره عابدین؛ سیما داداش پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب