1.

اثر نارسایی خدمات و تخلف برند بر راهبردهای مقابله‌ای مشتری در تاکسی‌های اینترنتی

دوره 12، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 177-196
علیرضا رجبی‌پور میبدی؛ پریسا جوانمردی

2.

پیشایندها و پسایندهای کلیشه های برند در صنعت لوازم خانگی

دوره 11، شماره 2، تیر 1400، صفحه 151-168
فهیمه فرقانی اله آبادی؛ امیر رضا کنجکاو منفرد؛ علیرضا رجبی پور میبدی

3.

نقش میانجی اصالت برند در اثرگذاری نمادگرایی فرهنگی برند بر رفاه مصرف‌کننده ‏(مورد مطالعه: تلفن همراه هوشمند برند سامسونگ)‏

دوره 10، شماره 3، آذر 1399، صفحه 21-40
علیرضا رجبی پور میبدی؛ صدف استانستی؛ محمدرضا رخیده؛ احمد خمش آیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب