1.

بررسی تأثیر احساس ناهنجاری اجتماعی بر احساس شکست باتوجه‌به نقش سرخوردگی مصرف‌کننده دربرابر فعالیت‌های بازاریابی

دوره 12، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 145-160
امیر رضا کنجکاو منفرد؛ علی جمدی؛ زهره السادات دعائی

2.

پیشایندها و پسایندهای کلیشه های برند در صنعت لوازم خانگی

دوره 11، شماره 2، تیر 1400، صفحه 151-168
فهیمه فرقانی اله آبادی؛ امیر رضا کنجکاو منفرد؛ علیرضا رجبی پور میبدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب