1.

بررسی تأثیر تصویر کشور مقصد صادراتی بر کیفیت متصور از محصول و قصد خرید مصرف‌کنندگان داخلی

دوره 12، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 91-108
محمد مطلق؛ ملیحه سیاوشی؛ وحید مکی زاده؛ طیبه عباس نژاد

2.

تأثیر زمینه‌های فردی بر نفرت از برند و پیامدهای آن؛ مورد مطالعه: صنعت خودروسازی ایران

دوره 8، شماره 2، تیر 1397، صفحه 139-164
وحید مکی زاده؛ سیاوش آئین جمشید؛ فرزانه سقائی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب