1.

English as a Foreign Language Teachers’ Wellbeing amidst COVID-19 Pandemic

دوره 11، شماره 4، بهمن 2022، صفحه 77-98
Roghayeh Pourbahram؛ Karim Sadeghi

2.

Selective vs. comprehensive grammar correction in writing pedagogy: Counter evidence to Truscott’s view

دوره 6، شماره 2، تیر 2017، صفحه 193-212
Sima Modirkhamene؛ Maryam Soleimani؛ Karim Sadeghi

3.

The Effect of Task Repetition under Different Time Conditions on EFL Learners' Oral Performance and Grammatical Knowledge Gain

دوره 7، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 487-514
Nasim Valizadeh؛ Karim Sadeghi؛ Farah Ghaderi

4.

The Impact of Explicit Instruction of Critical Thinking on EFL Learners' ‎Critical Thinking Skills

دوره 12، شماره 3، مهر 2023، صفحه 23-42
Naser Oroujlou ‎؛ Karim Sadeghi ‎

5.

The Role of Corrective Feedback Timing in Task Engagement and Oral Performance

دوره 9، شماره 2، تیر 2020، صفحه 229-252
Karim Sadeghi؛ Javad Belali


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب