1.

ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی

دوره 1، شماره 3، آذر 1390، صفحه 79-98
آذر کفاش پور؛ فریبرز رحیم نیا؛ طاهره نبی زاده

2.

بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت‌یابی مشتری با برند

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 1-16
شیرین فیض محمدی؛ فریبرز رحیم نیا؛ آذر کفاش پور؛ آذر کفاش پور؛ فریبرز رحیم نیا؛ شیرین فیض محمدی

3.

بررسی تاثیر نوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان به واسطه بازاریابی حسی (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد)

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 36-19
لیلا بصیر؛ فریبرز رحیم نیا؛ مجتبی پورسلیمی

4.

بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتل‌های 5 ستاره مشهد

دوره 2، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 73-92
فریبرز رحیم نیا؛ سیده زهرا فاطمی

5.

بررسی نقش واسط رضایت شغلی در تأثیر مدیریت برند داخلی و لنگرهای شغلی بر تمایل به ماندن، مورد مطالعه: یک سازمان دولتی در شهر مشهد

دوره 6، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 67-88
فریبرز رحیم نیا؛ فرشته صادقی

6.

تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی

دوره 9، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 33-52
فریبرز رحیم نیا؛ یوسف رمضانی؛ سحر زرگران

7.

ممیزی برند و بررسی روابط میان شاخص های آن در صنعت هتل داری (مورد مطالعه: هتل همای شیراز)

دوره 3، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 23-40
فریبرز رحیم نیا؛ مهدی نجفی سیاهرودی؛ سید مسلم علوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب