1.

اکوسیستم بازاریابی بین‌المللی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 1-14
مرتضی ملکی؛ عظیم زارعی؛ داود فیض؛ وحید شرفی

2.

بررسی تاثیر اقدامات بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی؛ نوعی از استراتژی هک رشد بر تمایلات رفتاری و تبلیغات شفاهی مشتریان

دوره 8، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 45-68
داود فیض؛ عاطفه شعبانی

3.

تأثیر لباس فرم کارکنان ارائه‌دهندۀ خدمات، بر انتظار از کیفیت خدمات و قصد خرید با در نظرگرفتن اثر تعدیل‌گری درگیری ذهنی و جنسیت (مورد مطالعه: بانک ملت)

دوره 11، شماره 2، تیر 1400، صفحه 133-150
داود فیض؛ معین کلوشانی؛ سالار دانش فر؛ سارا احدی

4.

چالش‌ها و راهکارهای به‌کارگیری فناوری نوین در بازاریابی ایران (مورد مطالعه: فناوری واقعیت افزوده)

دوره 12، شماره 3، آذر 1401، صفحه 153-176
داود فیض؛ محمد ابراهیم باقرنژاد حمزه‌کلایی؛ فهیمه ماه‌آورپور

5.

واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار شکایت‌آمیز مشتریان: با نقش میانجی افسوس پس از خرید در صنعت پوشاک مد

دوره 8، شماره 2، تیر 1397، صفحه 199-216
داود فیض؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ ثمین رادفر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب