1.

ارائه سازه عوامل مؤثر در کنارگذاری کالا با استفاده از شبکه خزانه (اعتبارسنجی سازه در بازار تلفن همراه در تهران)

دوره 12، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 129-150
حامد قباخلو؛ الهام فریدچهر؛ نادر غریب نواز؛ محمود احمدی شریف

2.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مکان‌یابی بهینۀ فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده‌فروشی با استفاده از ژئومارکتینگ

دوره 11، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 111-142
کبری سبزعلی یمقانی؛ محمد احمدی؛ نادر غریب نواز؛ مهران کشتکار هرانکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب