1.

طراحی مدل مفهومی کارآفرینی ارزش آفرین (موج چهارم)

دوره 5، ویژه نامه چهارمین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی، اسفند 1394، صفحه 19-30
محمدتقی امینی؛ محمد مهدی پرهیزگار؛ مهران رضوانی؛ سعید فرجام

2.

طراحی و تبیین مدل مفهومی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای خلاق هنری؛ مورد مطالعه: صنایع خلاق

دوره 6، شماره 3، آذر 1395، صفحه 37-52
محمدحسن مبارکی؛ مهران رضوانی؛ جهانگیر یداللهی فارسی؛ محمدتقی طغرایی

3.

مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع

دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 23-40
سیران مهرنیا؛ مهران رضوانی

4.

مدل‌یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در صنایع غذایی لبنی؛ مطالعه با تمرکز بر برند کاله

دوره 8، شماره 2، تیر 1397، صفحه 123-138
علی محبت طلب؛ مهران رضوانی

5.

مدل وفادار‌سازی مشتریان در سازمان‌های نوظهور مبتنی‌بر شبکه‌های عصبی مصنوعی؛ مطالعة موردی: بانک‌های خصوصی نوظهور

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 63-82
مهران رضوانی؛ مرضیه رضائی؛ کوروش تنهاپور

6.

مستند سازی شیوه‌های نوین ترفیع در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت پوشاک

دوره 2، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 167-184
مهران رضوانی؛ نرگس خرمشاهی

7.

نگاشت مفهومی سرمایه اجتماعی در فعالیت‌های بازاریابی کارآفرینانه شرکت‌های کوچک

دوره 2، شماره 3، آذر 1391، صفحه 87-106
محمدتقی طغرایی؛ مهران رضوانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب