1.

بررسی و رتبه‌بندی عوامل و مؤلفه‌های مؤثر بر فرآیند توسعه محصول جدید (مطالعه دیدگاه مدیران SMEs واقع در صنایع غذایی و آشامیدنی استان فارس)

دوره 1، شماره 1، تیر 1390، صفحه 101-126
حسن حاتمی نسب؛ فرهنگ محمدی؛ رضا طالعی فر؛ سعید سعیدا اردکانی؛ فرهنگ محمدی

2.

تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد خرید مشتریان: اعتماد و ریسک درک شده به عنوان متغیرهای تعدیل کننده

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 53-72
سعید سعیدا اردکانی؛ ندا جهانبازی

3.

شناسایی و فهم آسیب‌های مصرف‌کنندگان دارای حس قربانی ادراک ‌شده با استفاده از نظریه داده‌ بنیاد

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 113-132
فاطمه زارع زاده مهریزی؛ مهدی سبکرو؛ سعید سعیدا اردکانی

4.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی بازاریابی پایدار در صنعت ساختمان

دوره 14، شماره 3، آذر 1403، صفحه 53-76
بتول ملک محمدی؛ سعید سعیدا اردکانی؛ امیر رضا کنجکاو منفرد

5.

مقایسه تحلیلی مدل‌ پذیرش تکنولوژی و تئوری عمل مستدل در رابطه با پذیرش تبلیغات موبایلی

دوره 3، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 181-196
فاطمه نیکزاد؛ سعید سعیدا اردکانی؛ محمد طبابایی تسب


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب