1.

بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت‌یابی مشتری با برند

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 1-16
شیرین فیض محمدی؛ فریبرز رحیم نیا؛ آذر کفاش پور؛ آذر کفاش پور؛ فریبرز رحیم نیا؛ شیرین فیض محمدی

2.

بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد)

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 92-75
علیرضا حدادیان؛ علی کاظمی؛ شیرین فیض محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب