
تعداد نشریات | 43 |
تعداد شمارهها | 1,710 |
تعداد مقالات | 14,017 |
تعداد مشاهده مقاله | 33,926,459 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 13,573,301 |
1. | بررسی چارچوبهای درک شاگردان از رابطة بین نمودارهای تابع مشتق و ضد مشتق: فراتحلیل کیفی | |
دوره 17، شماره 1، شهریور 1401، صفحه 59-84 | ||
سعید حق جو؛ ابراهیم ریحانی | ||
2. | تأثیر آموزش حل مسئله با تأکید بر راهبرد رسم شکل و روش مدل بر عملکرد حل مسئلهی کلامی دانشآموزان پایه هفتم | |
دوره 14، شماره 2، مهر 1398، صفحه 87-108 | ||
ابراهیم ریحانی؛ نرگس یافتیان؛ اعظم رضایی | ||
3. | تأثیرکاربرد نقشههای مفهومی بر درک دانشآموزان رشته ریاضی از توابع مثلثاتی | |
دوره 7، شماره 2، مهر 1391، صفحه 23-52 | ||
ابراهیم ریحانی؛ شهرناز بخشعلی زاده؛ مریم استادی | ||