1.

بررسی تاثیرات مصرف رسانه ای بر هویت اجتماعی دانشجویان دانشگاه اصفهان

دوره 23، شماره 3، مهر 1391، صفحه 75-92
حسین هرسیج؛ رضا محموداوغلی؛ امید عیسی نژاد؛ محمودرضا رهبرقاضی

2.

تحلیل رابطه بین مصرف رسانه‌ای و میزان اعتماد اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان

دوره 25، شماره 2، اردیبهشت 1393، صفحه 15-32
محمودرضا رهبرقاضی؛ رضا محمود اوغلی؛ زهرا صادقی نقدعلی؛ سیدجواد امام‌جمعه‌زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب