1.

بررسی ادراک مشتریان از واحد پولی و تاثیر آن بر حساسیت قیمتی مشتریان

دوره 3، شماره 1، مرداد 1392، صفحه 119-138
محسن نظری؛ احمد قدس الهی؛ شهرزاد شهریوری

2.

بررسی انصاف ادراک شده مشتری از راهکار قیمت‏گذاری پویا و تبیین عوامل مؤثر بر آن در صنعت هتل‏داری

دوره 8، شماره 3، آبان 1397، صفحه 19-40
محسن نظری؛ مهدی سمیع زاده

3.

بررسی تأثیر علائم بیرونی کیفیت بر کیفیت ادراکی و قصد خرید کالا با درگیری ذهنی بالا ( مورد مطالعه: لپ تاپ)

دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 209-226
رقیه رضایی عرب؛ محسن نظری

4.

بررسی رفتار خرید اجتماعی مد در بازار پوشاک تهران

دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 173-190
مریم کریمی داویجانی؛ محسن نظری؛ محسن نظری؛ محمدرحیم اسفیدانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب