1.

اثر نیاز به منحصر به فردبودن و جهان وطنی مصرف کننده بر پذیرش نوآوری ساعت‌های هوشمند

دوره 11، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 127-156
بهاره اصانلو؛ سهیلا خدامی؛ سمیرا یاعبداللهی

2.

بررسی تأثیر تمایل به خیال‌پردازی و ازخودبیگانگی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان با تأکید بر تمایلات نوستالژی و میراث برند

دوره 8، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 95-110
بهاره اصانلو؛ سهیلا خدامی؛ سپیده بروجردیان

3.

بررسی دستیابی به قابلیت چابکی مشتری مبتنی بر استراتژی سفارشی سازی انبوه

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 39-54
سهیلا خدامی؛ بهاره اصانلو

4.

بررسی نحوۀ شکل‌گیری ارزش ویژۀ برند مبتنی بر نمادگرایی فرهنگی برند در صنعت مواد غذایی

دوره 14، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 171-200
نیما شاه حسینی؛ بهاره اصانلو؛ سهیلا خدامی

5.

طراحی مدل شخصیت برند خرده‌فروش مبتنی بر ارزش‌های تجربی در بازاریابی

دوره 6، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 89-106
سهیلا خدامی؛ بهاره اصانلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب