1.

بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت‌یابی مشتری با برند

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 1-16
شیرین فیض محمدی؛ فریبرز رحیم نیا؛ آذر کفاش پور؛ آذر کفاش پور؛ فریبرز رحیم نیا؛ شیرین فیض محمدی

2.

بررسی تأثیر فروش‌گرایی و تخصص نیروی فروش بر عملکرد نیروی فروش با توجه به نقش واسط اعتماد مشتری (مطالعه موردی: نمایندگی‌های فروش خودروهای وارداتی در سطح شهر مشهد)

دوره 6، ویژه نامه، اردیبهشت 1395، صفحه 55-74
صنم حسینی؛ آذر کفاش پور؛ آذر کفاش پور؛ مجتبی پورسلیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب