1.

بررسی تأثیر برداشت‌ نخستینِ مشتری از شخصیت تبلیغ‌کننده بر اثربخشی تبلیغ: نقش تعدیلگر تجانس خودانگارۀ مشتری با تبلیغ‌کننده (مطالعۀ ‏موردی: دانشجویان رشتۀ مدیریت دانشگاه گیلان)‏

دوره 10، شماره 2، تیر 1399، صفحه 129-152
محسن اکبری؛ مصطفی ابراهیم پور ازبری؛ رضا لاکانی

2.

بررسی تاثیر مجذوب شدن و ویژگی های وب سایت بر رضایت و استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک)

دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 95-110
سحر ناصری؛ کامران زاهدفر؛ سید محمد نوع پسند اصیل؛ محسن اکبری

3.

بررسی تأثیر ویژگی مسابقات اینستاگرامی بر مشارکت کاربران با تبیین نقش میانجی احساسات کاربران و آگاهی از ‏برند

دوره 13، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 177-196
نرگس هزاری؛ محسن اکبری؛ میلاد هوشمند چایجانی

4.

تأثیر باورهای مصرف‌کنندگان بر رفتار خرید آنی آن‌ها در محیط آنلاین

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 21-34
نازنین امیری؛ سید محمد نوع پسند اصیل؛ محسن اکبری

5.

مطالعة تجربی تأثیر استراتژی‌های پاسخگویی و سطح شهرت شرکت بر قصد خرید و تبلیغات توصیه‌ای منفی مصرف‌کنندگان در زمان شکست محصول

دوره 9، شماره 2، تیر 1398، صفحه 31-52
مهشید عبداللهی؛ محسن اکبری؛ رضا ٍٍاسماعیل پور

6.

مطالعه تجربی تأثیر خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید از طریق نقش واسطه گرایش به تبلیغ و گرایش به برند

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 181-194
رقیه هشیوار؛ آرزو خورسندنژاد؛ محسن اکبری؛ محمود مرادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب