1.

بررسی تأثیر ابعاد تبلیغات کلامی بر ترجیح خرید دانشجویان؛ نقش تعدیل‌گر نوگرایی مصرف کننده (مطالعه موردی؛ محصولات گوشی تلفن همراه شرکت SONY)

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 21-42
اسما سلطانی نژاد؛ حسین خنیفر؛ محمد حقیقی؛ نیما سلطانی نژاد

2.

بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده سبز و ریسک ادراک شده سبز بر اعتماد سبز با توجه به نقش رضایت سبز

دوره 6، ویژه نامه، اردیبهشت 1395، صفحه 113-126
حمید راح؛ مریم مصباحی؛ نیما سلطانی نژاد؛ اسما سلطانی نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب