1.

بررسی تأثیر تصویر قیمتی و رسانة اجتماعی بر قصد خرید مشتری

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 147-168
محمدرضا حمیدی زاده؛ مریم اخوان خرازیان؛ جواد غفاری فیض‌آبادی؛ نیما حسن‌زاده سرهنگی

2.

بررسی تاثیر عوامل رفتار برنامه ریزی شده بر رفتار خرید اینترنتی

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 101-112
مریم اخوان خرازیان؛ نگار السادات مصباحی جهرمی

3.

شناسایی و برتری‌یابی کار‌‌کردهای رسانه‌‌های اجتماعی در شرکت‌‌های کوچک و متوسط از دیدگاه صاحب‌نظران ایرانی

دوره 7، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 41-56
مریم اخوان خرازیان؛ سید هادی شریفی الحسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب