1.

بررسی اثر انگیزاننده های اجتماعی فضای فروشگاهی بر رفتار فرانقشی خریداران در نقطه خرید (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیره ای رفاه)

دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 191-208
جلال خرم؛ علیرضا مسیبی؛ فرشته منصوری موید

2.

بررسی اثر نواهنگ بر خرید فروشگاهی:بررسی نقش مدت زمان ماندگاری مشتری در فروشگاه

دوره 3، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 69-86
علیرضا مسیبی؛ مهدی نجفی سیاهرودی؛ سید حمید خداداد حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب