1.

ارائه چارچوب ترکیبی کانو و طراحی استوار جهت افزایش رضایت مشتری در سازمان‌های خدماتی

دوره 3، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 139-154
سید محمود زنجیرچی؛ نگار جلیلیان

2.

مقایسه ی عملکرد سازمان‌ها در پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از رویکرد ترکیبی ANP و DEMATEL فازی

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 195-212
سید محمود زنجیرچی؛ علی مروتی شریف آبادی؛ شیما شاه حسینی بیده


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب