1.

ابعاد شخصیتی تست مایرز-بریگز (MBTI) و تمایل خرید مشتریان

دوره 2، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 151-165
محمد محمودی میمند؛ حمیدرضا وزیرزنجانی؛ مریم خلیلی یادگاری

2.

بررسی تأثیر عوامل مدل سه‌شاخگی (3C) بر نوآوری در شرکت‌های بیمه کشور

دوره 5، ویژه نامه چهارمین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی، اسفند 1394، صفحه 1-18
محمد محمودی میمند؛ محمد محمودی میمند؛ فؤاد وجدانی

3.

بررسی عوامل مؤثر بر بهبود وجهه استنباط شده از مقاصد گردشگری جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی

دوره 5، ویژه نامه چهارمین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی، اسفند 1394، صفحه 31-44
اوژن کریمی؛ محمد محمودی میمند؛ محمد محمودی میمند؛ حسن درویش؛ مهدی نساجی کامرانی

4.

تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند

دوره 8، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 131-148
ایمان حکیمی؛ محمد محمودی میمند

5.

شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار مهندسی مجدد فرایند کسب و کار بر چابکی سازمان (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی)

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 37-60
علی رجب زاده قطری؛ لطف الله فروزنده دهکردی؛ الهه ملایی؛ محمد محمودی میمند

6.

طراحی و تبیین مدل بازاریابی داخلی مناطق آزاد ایران

دوره 8، شماره 2، تیر 1397، صفحه 181-198
سهیلا زرین جوی الوار؛ محمد محمودی میمند؛ ابراهیم آلبو نعیمی؛ محمود سمیعی نصر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب