1.

تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی

دوره 8، شماره 3، آبان 1397، صفحه 99-118
سارا شاکری؛ کامبیز حیدرزاده؛ فرهاد غفاری

2.

تأثیر نوگرایی مصرف‌کنندگان بر سبک‌های تصمیم‌گیری خرید

دوره 1، شماره 3، آذر 1390، صفحه 1-26
میراحمد امیرشاهی؛ کامبیز حیدرزاده؛ فاطمه دبستانی

3.

تجربۀ‌ زیستۀ مشتریان نسل وای نسبت به «پدیدۀ نمایشگاه‌شدگی فروشگاه‌های اینترنتی»

دوره 14، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 21-44
میلاد جوادی؛ کامبیز حیدرزاده؛ محمدعلی عبدالوند؛ محمدحسن بهزادی

4.

شناسایی الگوهای غالب رفتار مشتریان بانک در طول زمان بخشهای مختلف؛ مطالعة موردی: بانک انصار

دوره 8، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 149-165
ایمان غریب؛ عباس طلوعی؛ کامبیز حیدرزاده؛ رضا رادفر

5.

"واکاوی پدیدارشناختی جو (فضای) مراکزخرید/ مال ها و رفتارخرید مشتریان "

دوره 10، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 99-126
مژده افلاکی جوبنی؛ کامبیز حیدرزاده؛ روح اله زابلی؛ محمد حسن بهزادی

6.

واکاوی پدیدارشناسانۀ ارزش خرید از کانال یکپارچه از دیدگاه مشتریان «نسل وای» و «نسل ایکس»

دوره 12، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 43-66
متینه فتحعلی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ روح اله زابلی؛ محسن خون سیاوش


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب