1.

بررسی عوامل موثر بر بهبود و توسعه بازار گیاهان دارویی در ایران (مطالعه موردی: اصفهان)

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 214-195
حسین زارع زردیینی؛ سید فتح اله امیری عقدایی

2.

تأثیر ابعاد روانشناختی استرات‍ژی بازی‌کاری بر وفاداری مشتریان؛ مطالعة موردی: مشتریان شعب منتخب بانک ملت شهر اصفهان

دوره 7، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 135-152
سید فتح اله امیری عقدایی؛ هادی تیموری؛ زهرا ترکان

3.

تحقیقات بازاریابی در انقلاب صنعتی چهارم، استفاده از تحلیل کلان‌داده‌ها و «یادگیری ماشین» جهت ارائه ارزش به مشتری

دوره 10، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 37-54
سیدمحسن موسوی؛ سید فتح الله امیری عقدایی

4.

شناسایی ابعاد انعطاف‌پذیری بازاریابی و عوامل مؤثر بر آن در بیمۀ عمر

دوره 13، شماره 3، آذر 1402، صفحه 89-112
مازن المیاحی؛ آذرنوش انصاری؛ سید فتح الله امیری عقدایی

5.

طراحی الگوی توسعه بندر خشک در ایران با استفاده از تکنیک‌های دلفی، تحلیل شکاف و دیمتل فازی

دوره 5، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 205-230
سید فتح الله امیری عقدایی؛ سید حسن حاتمی نسب؛ علی صنایعی؛ سید حسن حاتمی نسب؛ علی کاظمی

6.

طراحی مدل کج‌رفتاری ناشی از سوگیری‌های ذهنی مشتریان در صنعت مالی؛ مطالعۀ موردی: مشتریان بانک و بورس

دوره 12، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 67-90
ایمان عموئی؛ سید فتح الله امیری عقدایی؛ آذرنوش انصاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب