1.

بررسی رابطه ابعاد آمیخته بازاریابی کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در شرکت گاز اصفهان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 73-86
هادی تیموری؛ علی شائمی؛ شیوا حمیدی پور؛ آذرنوش انصاری

2.

بررسی عوامل مدیریتی-سازمانیموثر بر فروش خدمات نوین بانکی (مورد مطالعه : شعب منتخب بانک مهر شهر اصفهان)

دوره 3، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 127-138
هادی تیموری؛ محسن سامی؛ مسعود حکمت پناه

3.

تأثیر ابعاد روانشناختی استرات‍ژی بازی‌کاری بر وفاداری مشتریان؛ مطالعة موردی: مشتریان شعب منتخب بانک ملت شهر اصفهان

دوره 7، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 135-152
سید فتح اله امیری عقدایی؛ هادی تیموری؛ زهرا ترکان

4.

مطالعه تاثیر تنوع طلبی و درگیری در قصد خرید بر نگرش مشتریان ( رضایت، وفاداری و تمایل مشتری به تغییر برند)

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 211-224
آذرنوش انصاری؛ آذرنوش انصاری؛ نصیر کتابی؛ هادی تیموری؛ زینب صابر؛ هادی تیموری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب