1.

بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده

دوره 12، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 69-88
منیژه بحرینی زاد؛ مرجان عصار؛ مجید اسماعیل پور

2.

بررسی تأثیر ابعاد رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با متغیرهای مدیریت دانش مشتری و دانش بازار (پژوهشی در شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر)

دوره 6، شماره 3، آذر 1395، صفحه 87-108
مجید اسماعیل پور؛ منیژه بحرینی زاد؛ حسینعلی قائدی

3.

بررسی تأثیر استفاده از تأییدکننده‌های مشهور در تبلیغات بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغ

دوره 7، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 1-22
مجید اسماعیل پور؛ منیژه بحرینی زاد؛ کوروش زارعی

4.

بررسی تاثیر بازار محوری بر نگرش‌های شغلی(مطالعه: بانک‌های تجاری شهر بوشهر)

دوره 2، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 149-166
منیجه بحرینی زاده؛ مجید اسماعیل پور؛ عیسی شهنیایی

5.

بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد کیفیت رابطه از دیدگاه مشتریان صنعت بیمه ایران

دوره 5، ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی، اسفند 1394، صفحه 29-44
مریم سعادت علیزاده؛ مجید اسماعیل پور؛ مجید اسماعیل پور

6.

بررسی تاثیر منابع شرکت های تولیدی بر دستیابی به اهداف حضور در نمایشگاه تجاری مورد مطالعه: پژوهشی در نمایشگاه بین المللی بوشهر

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 161-182
محدثه زندوی؛ منیجه بحرینی زاده؛ مجید اسماعیل پور

7.

تأثیر ارتباطات دهان‌به‌دهان الکترونیک بر پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان؛ مطالعه با تمرکز بر شبکة اجتماعی اینستاگرام

دوره 9، شماره 2، تیر 1398، صفحه 195-218
مجید اسماعیل پور؛ دنیا کبیری فرد

8.

تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری به برند به واسطة اعتبار برند (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران، شهر بوشهر)

دوره 7، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 57-76
مجید اسماعیل پور؛ امراله صیادی؛ مرضیه دلواری؛ سولماز موسوی شورگلی

9.

تاثیر مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 79-94
مجید اسماعیل پور؛ صاحبه برجویی

10.

سنجش تأثیر زیبایی‌شناختی بسته‌بندی و کیفیت ادراک‌شدۀ محصول بر قصد خرید با‎ ‎نقش تعدیل‌کنندگی نوگرایی و نگرانی زیست‌محیطی ‏مصرف‌کننده

دوره 10، شماره 3، آذر 1399، صفحه 81-104
عصمت احمدی؛ منیژه بحرینی زاد؛ مجید اسماعیل پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب