1.

اثر نیاز به منحصر به فردبودن و جهان وطنی مصرف کننده بر پذیرش نوآوری ساعت‌های هوشمند

دوره 11، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 127-156
بهاره اصانلو؛ سهیلا خدامی؛ سمیرا یاعبداللهی

2.

بررسی تأثیر تمایل به خیال‌پردازی و ازخودبیگانگی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان با تأکید بر تمایلات نوستالژی و میراث برند

دوره 8، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 95-110
بهاره اصانلو؛ سهیلا خدامی؛ سپیده بروجردیان

3.

بررسی تجربۀ جریان در تکنولوژی واقعیت افزوده مبتنی بر تئوری آستانۀ مجازی ‏(مطالعۀ موردی: برنامۀ واقعیت افزوده ‏Wanna Kicks

دوره 13، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 115-146
لیلا عمادی صادقی؛ سهیلا خدامی؛ بهاره اصانلو

4.

بررسی دستیابی به قابلیت چابکی مشتری مبتنی بر استراتژی سفارشی سازی انبوه

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 39-54
سهیلا خدامی؛ بهاره اصانلو

5.

بررسی عوامل تأثیرگذار بر استفادة مصرف‌کنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT)

دوره 7، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 173-194
سهیلا خدامی؛ حسین نوروزی؛ مهسا مروتی شانجانی

6.

بررسی نحوه مشارکت مشتری در همکاری در برندینگ در رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر تئوری UGT و چارچوب S-O-R

دوره 10، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 55-80
سهیلا خدامی؛ سعید جعفری نیا؛ حامد خلیلی

7.

طراحی مدل چابکی مشتری با رویکرد قابلیتهای پویای سازمانی: بررسی نقش شایستگی IT، هوشیاری کارآفرینانه و زیرکی بازار

دوره 2، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 1-24
سهیلا خدامی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اصغر مشبکی؛ عادل آذر

8.

طراحی مدل شخصیت برند خرده‌فروش مبتنی بر ارزش‌های تجربی در بازاریابی

دوره 6، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 89-106
سهیلا خدامی؛ بهاره اصانلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب