1.

بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده

دوره 12، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 69-88
منیژه بحرینی زاد؛ مرجان عصار؛ مجید اسماعیل پور

2.

بررسی تأثیر ابعاد رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با متغیرهای مدیریت دانش مشتری و دانش بازار (پژوهشی در شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر)

دوره 6، شماره 3، آذر 1395، صفحه 87-108
مجید اسماعیل پور؛ منیژه بحرینی زاد؛ حسینعلی قائدی

3.

بررسی تأثیر استفاده از تأییدکننده‌های مشهور در تبلیغات بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغ

دوره 7، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 1-22
مجید اسماعیل پور؛ منیژه بحرینی زاد؛ کوروش زارعی

4.

بررسی تاثیر بازار محوری بر نگرش‌های شغلی(مطالعه: بانک‌های تجاری شهر بوشهر)

دوره 2، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 149-166
منیجه بحرینی زاده؛ مجید اسماعیل پور؛ عیسی شهنیایی

5.

بررسی تأثیر ریسک گریزی و سطح درگیری محصول مصرف کنندگان بر وفاداری و تبلیغات شفاهی آن ها از نام و نشان های تجاری: نقش میانجی دلبستگی و اعتماد به نام و نشان تجاری

دوره 2، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 105-121
منیجه بحرینی زاده؛ علیرضا ضیایی بیده

6.

بررسی تاثیر منابع شرکت های تولیدی بر دستیابی به اهداف حضور در نمایشگاه تجاری مورد مطالعه: پژوهشی در نمایشگاه بین المللی بوشهر

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 161-182
محدثه زندوی؛ منیجه بحرینی زاده؛ مجید اسماعیل پور

7.

تاثیر ابعاد یادگیری سازمانی بر ابعاد هوش رقابتی در شرکت‌های دانش بنیان

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 57-70
جواد دوکوهکی؛ عبدالمجید مصلح؛ منیجه بحرینی زاده؛ منیجه بحرینی زاده؛ عبدالمجید مصلح

8.

تأثیر ابعاد جهت‌گیری استراتژیک بر عملکرد صادراتی شرکت‌های صادراتی استان بوشهر

دوره 6، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 125-140
عبدالمجید مصلح؛ منیجه بحرینی زاده؛ سمیرا کریمی قهفرخی

9.

تبیین خرید وسواسی بر اساس عوامل روان‌شناختی، محیطی، مادی‌گرایی و استفاده از کارت‌های اعتباری

دوره 7، شماره 3، آذر 1396، صفحه 21-40
محبوبه مقدم جزه؛ منیژه بحرینی زاد؛ سوران رجبی

10.

تحلیل اهمیت-عملکرد ویژگی‌های مکان‌های تاریخی ایران از دید گردشگران خارجی (مورد مطالعه عالی قاپو و مسجد جامع اصفهان)

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 85-104
زینب زمانی؛ خداکرم سلیمی فرد؛ منیجه بحرینی زاده

11.

سنجش تأثیر ادراک مصرف‌کننده از قابل استفاده بودن بسته‌بندی محصول، بر تصمیم خرید ناگهانی: با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر سطح پایین درگیری ذهنی مصرف‌کننده

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 59-78
منیژه بحرینی زاده؛ آزاده رجبی

12.

سنجش تأثیر زیبایی‌شناختی بسته‌بندی و کیفیت ادراک‌شدۀ محصول بر قصد خرید با‎ ‎نقش تعدیل‌کنندگی نوگرایی و نگرانی زیست‌محیطی ‏مصرف‌کننده

دوره 10، شماره 3، آذر 1399، صفحه 81-104
عصمت احمدی؛ منیژه بحرینی زاد؛ مجید اسماعیل پور

13.

شناسایی و ارزیابی عوامل‌ موثر بر وفاداری به برند: مطالعه ی برند گوشی‌های تلفن همراه

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 17-38
منیجه بحرینی زاده؛ عادل پوردهقان

14.

محرک‌ها و عوامل فردی تاثیرگذار بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی: مطالعه‌ی کاربران تلفن‌همراه

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 20-1
عادل پوردهقان؛ عبدالمجید مصلح؛ منیجه بحرینی زاده

15.

مدلی برای تبیین وفاداری مشتریان بر اساس ارزش ویژه و رضایت مشتری: مطالعه‌ی صنعت خدمات تلفن همراه ایران در بوشهر

دوره 3، شماره 3، دی 1392، صفحه 21-38
لیلا توسلی؛ منیجه بحرینی زاده



سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب