1.

ارزیابی تأثیر عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت رستوران داری. مطالعه موردی: مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 75-88
علی درستی؛ سید ابوالقاسم میرا؛ محمد حقیقی

2.

بررسی تأثیر ابعاد تبلیغات کلامی بر ترجیح خرید دانشجویان؛ نقش تعدیل‌گر نوگرایی مصرف کننده (مطالعه موردی؛ محصولات گوشی تلفن همراه شرکت SONY)

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 21-42
اسما سلطانی نژاد؛ حسین خنیفر؛ محمد حقیقی؛ نیما سلطانی نژاد

3.

بررسی تاثیر تاکتیک‌های بازاریابی رابطه‌ای بر وفاداری مشتریان از منظر مشتریان شرکت ایرانسل

دوره 2، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 44-62
محمد حقیقی؛ حسن حسینی؛ حامد اصغریه اهری؛ ابوالفضل آرین؛ علی دریکنده

4.

شناسایی و دسته بندی معیارهای گزینش بانک توسط مشتریان: مطالعه‌ی موردی در بانک ملت شهر تهران

دوره 3، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 135-156
محمدرضا پارسافرد؛ مرضیه سلطانی؛ حمزه محمدی؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ محمد علی حقیقی

5.

طراحی مدل تقویت برندهای ایرانی با تأکید بر رویکرد نوآوری باز در صنعت لوازم خانگی

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 91-112
آتوسا صحاف زاده؛ محمد حقیقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب