1.

بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد)

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 92-75
علیرضا حدادیان؛ علی کاظمی؛ شیرین فیض محمدی

2.

بررسی الگوی وفاداری مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایران

دوره 5، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 149-168
علی صنایعی؛ علیرضا حدادیان؛ امیرحسین باقریه مشهدی

3.

بررسی عوامل تعیین کننده در تمایل به خرید اینترنتی بلیت شرکت های هواپیمایی

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 152-137
علیرضا حدادیان؛ علیرضا حدادیان؛ علیرضا حدادیان؛ امیرحسین باقریه مشهدی

4.

بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید ناگهانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مشهد(مطالعه موردی فروشگاه زنجیره‌ای پروما)

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 71-84
میر ابراهیم اصفهانی؛ علیرضا حدادیان؛ حسنا رحیمی زاده

5.

پیش شرط ها و پیامد های وفاداری کاربران به موتور های جستجو: طراحی الگوی وفاداری کاربران ایرانی

دوره 3، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 25-46
تورج غلامشاهی؛ یاسر آسمان دره؛ مجتبی کفاشان؛ علیرضا حدادیان

6.

تدوین مدل رفتار هوادار در حمایت گری ورزشی

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 202-189
محمدرضا کریمی؛ مهدی طالب پور؛ علیرضا حدادیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب